tisdag 1 december 2009

1:a december.

filnamn-153a73f78597019c062819c52523c3a74ad40afc4e893[1]

Härligt nu när november skit månaden över. Jag kanske är tokig men en liten bit ångest har släppt kramen om mitt hjärta. Inget mer hann hända, denna otäcka månad. De flesta vet varför jag hatar november månad. Hade min första lung kolapps, november 06, mamma gick bort november 07, Josefine gick bort november 08. DSCN0809

Här är bilden på mig, nyopererad i “lungfan”. Försök att låta bli att titta på den otroligt sexiga landstings utstyrseln, försök, fast det är svårt;) Jag var lite trött ngn dag, men ingen större smärta hade jag. Josefine tyckte det var jätte läskigt att jag var sjuk. Själv låg hon titt som tätt så sjukhus, men oroade sig aldrig över sig själv. Men när någon annan var sjuk mådde hon så dåligt över det ,och oroade sig så. ( Så Birgitta här har du kortet där ser du/ni hur de opererade från sidan,) Detta var september 07, efter den operationen fick jag då den stora nervskadan, den som förstört så mkt för mig, lungfan!!

ma128[1]

Jag hann med en fika med Ulla idag, då vi var på plats båda två. Åt smarrig kladdkaka med grädde, vi sa att det är ju bra för midjan, men åt fel håll;)Ulla skulle nog egentligen blivit konditor, ingen bakar som henne!!!myfriend[1]

Varit in på personal möte ett par timmar, nu på em... Vi bjöds på smörgåstårta av chefen eftersom det var sista mötet innan jul. Det var så gott, tack tack! Idag har mattan till trappen kommit. Det blir bra för Micke att ha lite att göra, för i helgen börjar jag mina dygnspass. Det kommer bli varannan lördag, 08 till 08 på söndagen. Jag får se hur jag tycker det fungerar. Lovade att jag skulle prova.

DSCN1271