onsdag 16 december 2009

Hej mitt vinterland!

DSC01070

Så blev det då sådär riktigt julfint som alla önskar sig. Snön ramar in allt omkring oss, och gömmer allt smuts under sin vita bädd. Idag var jag till Ulla. Sedan jobbar vi båda ända fram till jul, så vi träffades idag och fikade. Ja det gör man ju alltid hos Ulla, mkt gott som vanligt. Hm, måste ta tag i mitt nya liv, när jag orkar…..Fick så fin julgrupp av henne också. Vi träffas oftast iaf en ggn i veckan och har gjort i sisådär 25 år snart:)

josefine helena

SAVE0025

Vi pratar mkt om våra barn förstås, och det skär alltid i mitt hjärta över att en alltid kommer att fattas. Josefine, du skulle vara med oss, få växa upp som våra andra barn, som numera är ungdomar, men alltid våra barn!

DSCN1943

Saknaden gör så förbannat ont. Jag funderar emellanåt om jag verkligen ska orka med den tomheten, hela livet? Den som lever får se!

hjärta1[1]

Sedan hade jag äran att få till en stund med Matilda, den bruden är inte lätt att hinna rycka till sig en stund. Alltid på språng. Nu har hon varit hemma ett par dagar från Sthlm, så det var så roligt att ses. Gumman hade med så fin julklapp till mig, (tanter, som jag ska inte ha julklapp)så då fick hon sina av mig också idag. Vi hade en liten mini julafton, mys. Detta fina fick jag av henne, verkligen lyx! Hon tycker väl att mostrus ska putsas upp lite!

DSCN1403

Matilda jobbar ju i Sthlm, extra, oftast jämt, på detta ställe, Lush. Ska blir trevligt att prova deras produkter:) tack hjärtat! Jag pratade med vännen Lena igår också, är så glad att hon får känna sig lite piggare, trots att det såklart är en bit kvar, (hör av dig nu om du behöver ngt till jul, sådant som du inte kan skicka gubben på (julklapp kanske;). That's what friends are for!!ietuh(2)[1]

Ja för övrigt så knallar det på, och småspringer. Nu ska vi ner till lilla gumman och få undan lite snö. Vår älskade ängla skatt vi saknar dig dag som natt!!!!