söndag 27 december 2009

Dag för den late!

y1plHmrYthMJjxi9FlEnzGaccXuBYRTJeyBC83Bg1FxGLhZODm-kWuAzoYdnGIjW2Rd5t89GuR2p_RMbYiYc17dWZq5V-PTNr34[1] Heter man Karlsson, ja då gör man som man tycker. Det gör vår Karlsson! Bestämmer alldelens själv vad som känns bra. Jag vet att katter brukar gilla att ligga trångt och mjukt. Men att ligga hårt och att få ngn droppe vatten på sig med jämna mellanrum, det låter inte som ngn kattdröm. Jo det är det om man heter Karlsson,(hör Josefines fnitter i öronen).

DSCN1425

DSCN1424 Fick nästan be om ursäkt då vi kom hem och väckte honom, gäspade stort och tittade på oss och såg frågande ut. Han tycker tydligen han hittat en jätte gosig plats;)Nog för hans namne, Kerstin Karlsson också gillade bus med Josefine. De två spelade i samma liga;)DSCN1795 Här är Kerstin och Larsa på besök i Rättvik. Josefines sista sommar. Hon fick en presentpåse med lite smått och gott i från Kerstin. Allt som hon fick av Kerstin var heligt. Den här påsen skulle hon ha bredvid sin säng på kvällen då Kerstin åkt hem igen. Ja de hade ett speciellt band till varandra från första stund, ett band som det är få förunnat att få till en människa. Ingen kunde älska som Josefine, och visa det!DSCN1797 Ja nog är julen en saknandens tid allt, jag bara tänker och saknar hela tiden, ska det alltid vara så??? Idag har mest varit en seg dag. Var iaf ner till lilla gumman och skottade undan lite snö. Var och fikade hos syster. Jag känner mig lite ringrostig i rören, få se om det är någon förkylning på gång. Den ska inte komma till i morgon iaf. Då kommer Magnus och Maria på lite efter julafton:) Vi var till Fagersta en snabbis så vi fick kram om dem lite. Deras gran var såååå fin. Jag är så glad att de tycker om julen båda två:)



57[1]

Det är –11 grader ute. Mörkt. Så nu struntar jag i det här, och drar på mig filten fram med choklad asken. Så ska vi se ngn film vi lånat av Magnus. Karlsson får väl fortsätta ligga i handfatet och drömma;) Frida tycker det är skönt iaf, hon har hela soffan för sig själv. Slipper en bråkstake som ska bita henne i öronen!!

image[3]