torsdag 10 december 2009

Glöggkväll!

blom160[1]

Efter jobbet idag så kom kära syster m familj hit. Ja hennes familj är ju inte så stor nu för tillfället. Mellan killen Ted befinner sig i Egypten med sin farmor och farfar och Tildus hon bor ju i stora huvudstaden för tillfället. (Noa till vänster, Ted till höger, små busarna.) Älskar er alla!100_0543

Men, Anna-Carin, Conny och Noa var iaf hit. Köpte lite glögg på hemvägen för att försöka få lite jul känsla. Vi tog lite sådant före fikat, så vi fick bli lite varma. Smakade riktigt gott, med russin och mandel till. Lilla goa Noa (rim) han vet han vad moster tycker om. Han kom med en så fin ängel som han gjort i skolan till mig:) vilken kille va! Så den ska få stå på mitt sängbord.

DSCN1371 DSCN1377

Ja vem ska inte känna på ängeln? Ja, denna katt är så speciell, knäpp som en tok och beter sig som en hund. Josefine skulle ha älskat honom.

DSCN1382

Det är även jul i Josefines dockskåp, finrummet här var stumpan mkt noga med att julgranen skulle stå! Hon fick dockskåpet i julklapp när hon var 5 år, det har stått som ett tittskåp. Hon brukade städa och pyssla med inredningen där. Nu får det stå på sin plats och lysa, kommer aldrig att flytta på det.DSCN1380

Ja arbetsdag i morgon igen. Men är sedan ledig i helgen. Går på igen och gör Söndag natt, få se hur det går, längesedan jag jobbade vaken natt. Men men blir det inte oftare så går det väl. Jag har ju sådana sömnstörningar i vanliga fall, så nu blir väl kroppen riktigt utflippad!! Men det är ju jag med, så då blir vi komparativa, oj vilket ord, lät ju tjusigt iaf, i bland får man till det:)Ja nu ska jag slänga på mig blåsan och dra till nobelfesten….;)Blev lite sen, blir nog annat än glögg där….