tisdag 29 december 2009

Slutet nära!

  cupid_cloud_love_md_clr[1]  Ja så går det här året sakta mot sitt slut. Ett år som det känns skönt att lägga bakom sig. Inget kan iaf bli värre det kommande året, det värsta har hänt, inget kan någonsin bli värre. Hemskt, skulle det kunna bli, men värre? Nej aldrig. Jag suddar gärna ut slutet på 08 och hela 09, suddar ut och glömmer. Om det ändå gick! Människor går vidare i sina liv, träffar andra vänner, gör andra saker, går vidare helt enkelt. Jag upplever fortfarande bara en orättvisa, är både ledsen och arg, att livet bara får fortgå. Men Josefine får inte vara med, hon som älskade livet!!!

      DSCN2028

I går hade vi iaf en liten “efter” julafton med Magnus och Maria, pappsen kom också med julklappar till oss. Han kan han;) Mamma hade varit stolt över honom! Choklad och kuvert med innehåll;);)  Maria och Magnus hade köpt så fina jul klappar till oss. Micke och jag fick varsin ängla lykta, så underbart fin. Jag älskar änglar, har väl inte undgått ngn!

DSCN1438DSCN1434

Sedan fick vi lukta gott grejor och godis förstås;) Gullungar vilken lycka att ni finns i vårt liv. I dag är det min sista lediga dag. Nu drar jag igång igen efter jul ledigheten. Det ska bli skönt. Men det går ju alltid bättre att vara hemma, när vi är lediga båda två. Men nu får Micke vara ledig själv lite längre, han får försöka klara sig utan mig*fniss*. Jobbar hela nyår också, men det gör mig absolut ingenting, firar inte ändå. Fast egentligen skulle vi fira i år, att detta skit år är över…Men glömmer allt helst!!