fredag 26 juni 2009

Familjen där en alltid kommer fattas!


Oj vad fåglarna kvittrar, oj vad solen skiner, oj vad varmt det är! Sitter här i skuggan på terassen och känner, ja vaad känner jag...ingenting. Jag undrar ibland varför jag bloggar. Jag har ju verkligen aldrig något roligt att berätta, men det var ju inte därför jag skulle skriva heller. Men tittar på så många bloggar och man roas av att titta in hos människor. Men, men jag kan ju inte tänka på att roa andra...kan ju fan inte roa mig själv ens!! Förbannad är allt jag är, en styrka säger Ingela, tack vännen, att jag får vara som jag är och inte som jag ska. Hm konstiga ord kan jag skriva iaf, så konstiga att jag ibland inte ens själv begriper det. Ja, ja, sommaren verkar äntligen ha fått grepp om Sverige igen. Jag har ju jobbat mest hela veckan, och när jag väl varit hemma har jag varit inne, orkar inte ta del av solen eller värmen. Har haft svårt med värme sedan jag fick probelm med "lung fan". Men det är härligt att solen skiner på alla solhungriga människor. Skuggan är ju också härlig, nu förtiden i eftertiden!. Ad vitamin behöver vi alla få ladda upp oss med. Jag jobbar idag med till kl 22 men börjar inte förren på middagen. Ledig helg sen så vi åker väl till vagnen i morgon. Där kan jag iaf vara ute i solen när jag kan svalka av mig med ett dopp. Igår var magnus hit på kvällen, Maria jobbade. De hade haft det härligt i sthlm. Farit runt på tunnelbanan runt hela sthlm...men de kom rätt hela tiden. Det skulle nog inte jag ha gjort, lokalsinne noll, det är jag det. Magnus vår älskade unge. Stor karl, men alltid vår unge. Dagarna går fort redan fredag igen. Visste inte ens att norbergsdagarna började nu. Helt avskärmad är man från omvärlden. Säger som Josefine...orka bry sig då!!!! Nej mitt liv är så här nu. Jobbar, handlar. lagar mat, träffar de närmaste, stänger dörren......Orka med livet!!!Jag mår skit och det tänker jag göra tills jag mår bättre. Det var väl väldigt klokt sagt;)... Jag hoppas alla får en härlig helg nu och njuter av solen, med förstånd..