söndag 21 juni 2009

En ängel bor i ditt inre...Ingen kan se den!
Ingen vet om den! Men den finns i ditt hjärta...
Den ger dig tröst och stöd. Finns där till dig för alltid!
Finns när tårar rinner! Men även när glädjen strålar..
Dess vingar må dig kittla...Tills du skrattar av glädje!
Tills dagar en dag tar slut! Men fortfarande finns den...
Du fick den vid din födsel...Av dina förfäder i himlen!
Av de som dig älskar!
Mer påtagligt än själva livet...
Ett stöd för dig för alltid.
Med vingar av dunlätt kraft! Med ömhet och värme!
Vakar den över dig, livet ut
Och när dagarna en gång tar slut.Följer den dig på vägen!
Följer dig hem till de dina! Den glittrar och lever i ditt inre!
Din ängel överger dig aldrig! Den finns genom livets alla dagar!
Den "flyger" i ditt inre! Ger dig kraft och glädje!!! / o.ä

Vår älskade lilla ängla skatt vad du fattas oss. Jag kan höra ditt bubblande skratt, känna doften av dig...du fattas för alltid mig/oss....Jag är så arg på livet men ändå tacksam. Tacksam för att just du var min dotter, det sägs att barn som behöver extra omsorg väljer sina föräldrar....Jag hoppas det!!!! Älskar dig alltid så oerhört lilla Josefine, men jag kommer aldrig bli sams med tanken att du inte fick stanna hos oss, den bitterheten kommer vi alltid att få leva med.......Min ängel i mitt hjärta!!!!!!!!!!!!