torsdag 2 april 2009

Yo,re not alone!!!


Yo,re not de only one who hurts....BWO, den sången sjunger säkert Josefine i sin himmel till mig, jag vet lilla gumman att inte bara vi saknar utan du med,du som ville vara hos oss. Jag är bara så ledsen hela tiden, känns som att all energi går åt till jobbet, sedan räcker det att sätta nyckeln i bilen så spricker min bubbla och all förtvivlan gör att jag håller på att storkna, är ju sån jag är...dålig på att prata, mamma sa alltid du ska inte hålla allt inom dig....sa hon...som var precis lik mig, lilla mamma!(Därför skriver jag i stället för att prata) Tack min goa vän Lotta för att du än en gång fick min gråt och förtvivlan att bli avbryten, du ringer alltid precis när jag mår som sämst..och du får mig alltid på andra tankar en stund, jag är glad för det. Var nyss ner till lilla änglaskatten, dit måste jag hur förtvivlad det än gör mig, ville helst ha dig här hemma på gården så jag kunde sitta vid dig jämt. Jag är iallafall glad att du har din mormor, min älskade lilla mamma bredvid dig, och sedan har du ju en tjej där som jag vet du skulle sett upp till! Jag hoppas ni har lite bus för er där ni är. Jag önskar bara jag fick ett tecken om än ett litet att du finns med oss hjärtat, jag skulle behöva få en bekräftelse, önskar och önskar att du är här......när jag sitter i soffan kan jag känna lukten av dig, känna din lilla hand i min och ditt huvud som du alltid lutade mot min axel.........Men det enda som finns där är mina tårar som forsar och blöter hela soffan................. Jag älskar dig alltid min lilla ängla skatt, inte bara jag.....utan vi alla.......Yo´re not alone, aldrig......någonstans är vi alltid tillsammans!!!!!!!!!!!!!!