söndag 12 april 2009

Vi är en familj, men en kommer alltid att fattas!



En riktig vårlig helg blev det. Vi fick en mysig helg med Magnus och Maria helgen bestod av total avkoppling. Överallt i staden (örebro), visade det sig att våren nu gjort entre´, både på stadens torg och i människors kläder återspeglade sig våren. Tänk att det finns så många vackra färger, alltid lika förundrad varje vår, hoppsan det finns andra färger än svart, grått, men i vår struntar jag i det iallafall, är inte ett dugg intresserad av någonting. Förresten det är ju tur i och för sig att jag inte tillhör skaran som shoppar för att försöka bli lycklig......oj oj då hade jag inte kommit in vårt hus, och kontona skulle gapa på noll, noll, noll. Men då hade jag väl fått blivit någon LO bas eller något och säga nej men detta gjorde inte jag, jag vet inte vad det här är, jag hade ingen aning om vad mitt konto drogs till!!!!Ja säger som Josefine sa....orka bry sig!!!

Ungdomarna blev lika förtjusta som vi är över staden Örebro, skulle faktiskt kunna tänka oss att flytta dit, samtidigt som jag inte skulle kunna lämna det här, det är ju här Josefine finns, svårt det där....
Ja vad gäller det hela andra jaget så känns inget som det ska, eller vad man säger eller, äh blir bara surr..... har försökt skrivit lite på Jozzan sidan, men är som vanligt jag skriver en stund, men när jag kollat runt på bilderna så slutar det på samma sätt, gråtandes, hyperventilerandes med samma fras i huvudet ska det vara så här resten av livet? ska jag någonsin kunna komma överens med saknaden?.......jag tror inte det................Tack Magnus och Maria för en mysig helg själva, tack för den fina blombuketten, och kortet som jag ju var tvungen att gråta lite över också. Tack min älskade Micke, hur kunde världen vara så god mot mig att jag fick dig??