tisdag 28 april 2009

Allting är så lika, och ändå inte alls!

Hade en så trevlig eftermiddag igår med mina nära och kära, blommor och presenter fick jag med, paket till en så gammal människa som mig;) Älskar er alla, fast orken och glädjen inte finns här så är jag glad att ha er mina kära, nära. Vi är fruktansvärt osociala har inte den energin, vi jobbar och när vi är hemma så är det som det är. Vi får ta en dag i taget, inget vi kan göra eller skynda på, svårt för andra att förstå kanske, och jag hoppas att ni slipper lära er förstå , för jag tror att man fattar inte förren man är i den här hemska situationenen hur det egentligen är! Det är alldelens åt helvete!!!!Jobbade fm idag och nu kör jag på ända tills nästa måndag, rätt intensivt men det är ju så det är när jag lägger eget schema. Blir lite hattigt ibland, måste försöka lära mig lägga lite bättre......sen.... Micke får väl roa sig själv valborg och 1:a Maj.! Maj hur galet låter inte det? tiden går så fort, fast den egentligen står alldelens still!! Blev nyss så glad och överraskad fick mkt trevligt besök, tack Lena, du är en riktig härlig kämpe du med! Min stöttepelare ang dialysen! hoppas vi ses snart igen!Vitsippsbackarna står så fina mellan björkarna i kallmora, vår lilla ängla skatt, blommorna som du alltid ville ta kort på, nu går jag där själv, men tar inga kort....bara gråter. Ni som läser min blogg kanske tänker men gör inte den där människan annat än gråter???Nej vet ni det gör jag inte.....iaf när jag är själv.....