fredag 17 april 2009

Rättvik!



Kommit hem från jobbet, tänk vad dagarna springer iväg när man jobbar, så glad att ha ett jobb, inte alla förunnat i dessa tider. Jobbar mäktiga pass hela helgen, men det går bra, jag gillar mitt jobb och människorna. Lite jobbigt för Micke som blir själv i stället, vi har båda jobbigt att vara ensamma, men han kanske får ut och leta bil med Magnus som jagar för fullt!!Hallå sökes en Audi A3 årsmodell 04........Kräsen är han också -hihi-, plutten! Fick mess från kära syster att vi ska dit strax och äta lite taco, det tackar vi för, goaste lilla syster! För övrigt kan jag berätta att vi efter mycket vånda, och samtal fram och tillbaka om Rättvik...hur vi skulle göra med vår plats där , vi både längtar och fasar, jag var in i vagnen första gången för ett par veckor sedan, jag grät och kände att jag aldrig ville in i den vagnen igen.......Sen har det marat fram och tillbaka, men igår tog vi beslutet att vi ska prova i år. Det kommer alldelens säkert att bli ett rent helv.. den första tiden, men Rättvik var ju vårat, vårt och Josefines paradis, tar vi bort det också jag då har vi inget kvar, så ja vi försöker, den som lever får se.....hur det går......Kram alla!!!!!!!
Jag kan känna dig i varje smekande vind.
Som om det är du som tar på min kind.
Är ibland på platser där du satt.
Ännu kan jag höra ditt skratt
Saknar och älskar dig alltid, du är aldrig ensam,
vi är med dig...