söndag 28 februari 2010

Snö, bara massor utav snö!!

Tatty Teddy snö[1] Ja nu blev Micke tvungen att skotta av taket, han började tycka det var lite för tungt däruppe;) Som tur är är detta baksidan på vår kåk och Josefines egna ingång från altanen.Kopia av DSCN1588 

Som ni ser så har det mesta av ytterdörren täckts av snö .Altanen ligger under 1,5 m snö! När Micke hade skottat klart så kunde han bara hoppa ner från taket rätt ner i snöhögen. Gissa om han satt fast där i snön:)

Kopia av DSCN1593

Kopia av DSCN1594animeradkattangnel[1]

Ja de är nog inte många som kan minnas någon vinter som denna. Jag hör i mitt inre hur Josefine skulle förbanna snön….Hon skulle inte kunnat ta sig fram alls denna vinter med sin permo, lilla gumman. Lungfan har djävlats värre hela helgen nu, blir så trött på det här. Ska diskutera med min dr om de inte lika gärna kan ta bort hela lungfan. En lunga som är borta kan ju inte djävlas, hm, detta tål att tänkas på! jag klarar mig med en, är ju varken rökare eller elitidrottare.

Varit ner till farfar och fikat. Nöjd och glad:)Nu åkte Micke till mor sin, och skulle hjälpa henne. Jag ska och hjälpa min far. Ja nog finns det att göra allt!! I morgon ny arbetsvecka, en lång sådan!

25h1hm0_69089831