torsdag 11 februari 2010

Veckan som gått!

WP019[1] Jag känner att jag hunnit med och framför allt tagit mig för med det jag planerat i veckan. Ulla i måndags , Maria i tisdags, Pippi-Långstrump idag!!! Ja världens starkaste tjej har jag ju träffat idag, men nej sa fel namn ju. Lena är det förstås-( Kallmora Lena som jag kallar henne), men numera Pippi…Nu är de ju starka på olika vis…Lena har den inre styrkan:)

pippi[1] Deras lilla Tusse hade växt, men inte så mkt, han ser och är iaf en kattunge. Så söt, åh jag tror jag skulle kunna ha 10 katter, finns inge gosigare. Var sedan över på utbildning. När jag sedan kom till jobbet var det utryckning av brandkillar:) Magnus hade ju jour, så nu fick jag se honom i full rökdykardress;) Min lilla Putte. Han påminde mig om när han var liten och hade bråttom att klä sig. Allt satt lite snett och vint, det gjorde det nu med;) Fast själv skulle jag aldrig hinna få på mig den utrustningen alls i deras fart. Det var iaf bara ett falsk larm, så de fick vända tillbaka rätt snabbt.

brandbil_ibilen[1]

Fick sedan denna fina utmärkelse av min bloggvän, Kicki! Tackar jag ödmjukast för. 

 

http://www.kickilindstrom.dinstudio.se/

Vi fick låna en ängel som spred sitt ljus i vårt liv, i varje andetag…..

2003_0223_030453AA

2003_0223_030737AA