fredag 19 februari 2010

Fredag.

ollesskidfard_1[1]

Fredag och vintern fortsätter hålla oss i sin jättelika vinter hand. Stora snö mängder väntas i helgen….igen! Hoppas att alla som nu gillar vintern tagit tillvara på det vita som aldrig slutar falla. Vintern ska ju vara vit, men nu har den både varit vit och kall så det räcker! Jag funderar lite hur det kommer att bli när allt detta ska smälta. Hoppas våren kommer lite saktliga, annars är nog risken stor att vi får använda plastjolle och ta oss fram med.noaks-ark[1] I vår kan vi som inte har sjö tomt vara nöjda iaf. För de som har det är det nog oroligt. Man kan undra hur mkt sjöar och vattendrag ska öka:/ Men, men livet består ju av vatten, så jag antar att det är bra;)

 hartje-klein-glitter-1-1[1]

Jobbarveckan som inte skulle bli så mkt jobb, blev mkt jobb! Men det tycker jag inte gör någonting, just då. Tröttheten och tomheten kommer så fort jag sätter nyckeln i bil låset och åker hem. Ja fortfarande! Jag funderar då när jag åker hem, om det kommer att sluta med att jag krockar för jag blir förblindad av tårar. Sjukt tragiskt va? Sen tänker jag också på om jag skulle bli stoppad i ngn polis kontroll:/ Hur skulle de ställa sig till en storgråtande kvinna i bilen? De skulle förmodligen tro att jag blev orolig av att bli stoppad. Hm, vore riktigt intressant, då skulle jag garanterat få ett hysteriskt skrattanfall istället, så det kanske vore värt att köra ifatt ngn polisbil;) hartje-klein-glitter-1-1[1] Ja sjuka tankar får man då och surrig är jag. De som vet säger att det kan bero på överhettad hjärna *fniss* då har jag iaf något därinne som fungerar! Någorlunda!

ge_mig_sinnesro[1] hartje-klein-glitter-1-1[1]