tisdag 23 februari 2010

Tidig dag!

00092_63918444 Började morgonen med att baka en “havredrömkaka”. Tog tag i det direkt så det blev gjort, måste fylla frysen med ngt. Blir inte så ofta i nutiden att jag bakar. Bakning det var Josefines syssla, var det långsamt, ja du ville hon alltid baka, bläddrade fram ngt recept, min lilla hjälpreda.

DSCN1579

Blev glad också då det visade sig att min syster hade hemarbete idag, så vi kunde ta en tidig fika. När vi hade våra barn små så var det titt som tätt då vi käkade frukost hos varandra, så mysigt vi hade. Det var då, tiden går och det är bara att hänga på! Nu återstår inte så mkt annat än att fixa lite lunch, sedan ge sig av för ett jobbpass. Gårdags kvällen tillbringade jag på soffan med tidernas huvudvärk. Har fått ont i skallen så ofta, men, men då måste det ju finnas ngt därinne eftersom jag har ont;) men beror säkert bara på inre spänningar…..

ma137[1]