torsdag 4 februari 2010

Min bok!

DSCN1541DSCN1542

DSCN1543 Så var man då författare;) (amatör) Min blogg finns numera i bokform. Ett år av saknad. Utgavs idag! Bokförlaget Micke. Vilket jobb du lagt ner på att redigera och plocka i min blogg. Vilken total överraskning för mig. Magnus och Maria var här när jag fick boken. Tur var det, så jag samlade ihop mig.

DSCN1538

Tänk vad konstigt det var att sitta med sin blogg i bokform. Det är en sak att läsa den på datorn, men att ha den i handen ja det var en konstig känsla. Finns att beställa;) Pappa som knappt vetat att jag skrivit blogg bara gapade, vad är det här sa han, ja det var riktigt roligt att se hans min:)Men han klarade inte att titta länge i den, det blev för känslosamt. Ja nu är det här ju mest som ett eget verk för oss själva, ännu ett sätt att för alltid låta Josefine leva med oss, i allt vi gör, hela tiden, hela livet, finns hon med.. Så älskad, så saknad

3907b6ed0df700db[1]