fredag 26 februari 2010

Snöig morgon……igen!

Titta det snöar titta det snöar, det var väl roligt hurra! Nej knappast fy för den lede vad trött jag är på denna vinter. Snö upp till fönsterkarmen nästan;) Mitt skallebank har varit något bättre nu några dagar, skönt. Bara den eviga tyngdkänslan i kroppen som gör att jag känner mig så trött, men ändå inte kan sova, som jag ska. Kräksjukan härjar för fullt överallt.spya[1] Systers barn har haft det båda två nu, urk,inte trevligt. Många på jobbet som är sjuka också. Veckan har väl som alla andra veckor bara rullat på. Träffade Ulla igår på den sedvanliga veckofikan, får vi inte till den, så känns veckan tom.

74O4YGCABQ9WQ9CA62JXM7CA4KTOYCCAD7QLBLCAOI7GY1CAUY401HCADXCY8JCAXN3IQVCACAKEPUCA28HXVYCAB6YK3RCA8R5DMWCABVS8GGCAU6PR7WCA6BT36TCA[1]

Nu väntas en lång helg jobbarvända igen. Det rullar på som vanligt det med, som allt annat. Nästa vecka jobbar jag precis hela veckan, många som vill vara lediga då det är sportlov. Då jobbar jag, så är det i nutiden!

Haveaniceday[1]

Vi fick låna en ängel………..