fredag 5 februari 2010

Kakor på morgonkvisten!

Fredag, jag ska jobba kväll före min lediga helg. Är lite segt att iväg så här och jobba till 22 före ledig helg. Men blir ju så ibland. Fjäskade lite för Micke iaf, måste ju på något vis visa min tacksamhet över hans små överraskningar, för tacksam det är jag.

hartje-klein-glitter-1-1[1]

Men är ju alltid lika svårt när man liksom vill ge något tillbaka. Vad man ska hitta på. Men han tycker ju om mat och fikabröd, så jag brukar smörja honom med lite sådant. Idag blev det hallongrottor till kaffet:) det går alltid hem.

DSCN1547 För övrigt så slog Karlsson sönder den första blomkrukan idag. Men jag är så imponerad att han är så lugn. Jag menar, han är ändå 8 månader och har aldrig haft sönder något. Den som han råkade ha ner i dag stod på handfatet och han såg (när han låg i handfatet) en fluga på väggen som gjorde honom galen, flög rätt in i väggen:) tokskallen.


DSCN1530 kattpafilt984VVxgT6[1]

Var rädda om varandra vi har varandra bara till låns…olika lång tid…