söndag 8 november 2009

Helgen och Fars Dag!

DSCN0864

(Josefines sista jul, vid sin moster,07)

Jag var ledig igår. Vi åkte ut och åkte en runda som det oftast brukar bli när jag har ledig helg. Skulle kika lite på nya mattor som vi ska lägga in på övervåningen, måste få till ngt, men det är svårt när vi inte har ngn inspiration. Men men, vet iaf något så när vad vi vill ha. Sedan igår kväll blev vi uppbjudna till kära syster på mat, så mkt och gott som alltid, tack! Matilda var ju också kvar hemma så det blev lite tjatter förstås om dittan och dattan;) oj vilken energi den damen har. Gullfia!

2005_0417_063631AA

(Det var sådana bågar du ville ha va Tilda;);)

Ja ledig var jag ju inte hela helgen, det är ju sällan. Men jag jobbade bara ett litet 7 till 13 pass idag, alldelens lagomt. När jag kom hem var vi till pappsen och åt prinsesstårta, som vi syskon fixat till pappsen. Det gör så ont varje gång vi träffas alla, att två stolar för alltid står tomma, mamma och Josefines, älskar och saknar er så… Pappa är inte alls pigg, så trött, febrig, vi stannade inte så länge, få se vad hans prover visar i morgon……fast det vet jag nog redan:(

2006_0325Image0055 På eftermiddagen kom gullisarna hit (Magnus och Maria) vi åt tacopaj och sallad. Maria hade bakat världens godaste morotskaka, som hon hade med sig. Hon vet hur hon ska smörja sin svärfar hon*fniss*, våra fina ungdormar, älskar er!



DSCN1248
DSC_0647

Karlsson vill inte vara med på bild;)