onsdag 18 november 2009

En liten tripp!

djungel1[1]

Vi känner oss nog alla lite trötta och glåmiga nu, utan sol så länge. Ulla raggade med mig och sin dotter Helena och Ullas väninna Karin till Åsby handelsträdgård idag. Hon tyckte vi behövde damma av oss, så rätt;) Det blev en trevlig lagom utflykt. Där finns ju hur mkt som helst att handla om man har lust. Det blev iaf en blomma och ett carpe dium hjärta. Sen fikade vi med förstås, det var ju egentligen det som var det viktigaste. Kul att träffa Helena också, saknar stunderna så när hon och Josefine träffades. Betydde så mkt för Josefine och oss att ha Helena, alltid!  2006_1227(002)

Var även upp till köttboden där och inhandlade deras goda pölsa och isterband:) Isterbanden står och fräser nu så det blir middagen ikväll. sen ska vi till Avesta och beställa och hämta matta. Jag jobbar em i morgon igen sedan är jag ledig till måndag. Igår var det en sådan där dag på jobbet då allt bara kändes åt helvete jobbigt .När jag blir stressad så blir det akut ångest alltså. Jag klarar knappt av stress längre, blir helt psyko av det. Men det är ju så, på ett jobb måste man hjälpas åt, det är mitt måtto, tyvärr tycker inte alla lika…..då blir det drygt, och det känns som man bara trampar vatten. Som tur är så är de dagar då allt känns bra med jobbet övervägande….men så kommer det sådana piss dagar då inget känns som det fungerar. Då önskar jag att jag jobbade på ett lager…ensam….hela tiden! men men vet ju att det blir så ibland, jobbet älskar man väl inte alltid, alla dagar??  

DSCN0731