fredag 31 juli 2009

Semester halvlek!

t10989_1193764536[1] t85582_1193764377[1] DSCN1304

Jaha så var det då halvlek i semestern. En semester som är som ja jag vet inte riktigt vad den är som, som inget liksom, kanske eller ja inte vet jag. Hade iaf 2 riktigt trevliga dagar tisdag till torsdag. Tisdagen började med att min vän Lena var här i Rättvik pga. Classic veckans höjdpunkt crousingen . Vi träffade en del av Norbergs bilburna raggare;) vid Fricks konditori på fm. På em kom Lena hit och fikade lite med oss medan raggargubbarna hade lite annat för sig. Vi fick en trevlig stund i solen, för såklart när tisdagen kommer i vecka 31 då slår det aldrig fel…solen lyser och jag är glad att jag hann träffa min vän:)

DSC_0256

DSC_0266

Mot sen em kom sedan Magnus och Maria åh vad glad jag/vi var att de kom, gullungarna så fina så det är inte sant, fattar inte att de tillhör oss, eller tillhör och tillhör, jo de gör dom sjutton, hör till oss iaf;).På Tisdags kvällen så var det ju Rättviks centrum som gällde. Jag förstår inte hur så mkt människor får plats i lilla Rättvik som det gör när det är Classic, men trångt det är det minsann så det räcker. Vi var hem lite mellan bilarna och käkade ost och kex bara myste. På onsdagen grillade vi och strosade runt lite. Vi var till kyrkan där vi tändade ljus för Josefine och mamma. Så konstigt att Magnus ska behöva tända ljus för sin syster…hon ska ju vara med här hos oss!!!!

DSC_0296

De åkte hem på torsdag fm för Maria skulle jobba på em. De var och köpte blommor som de skulle ner till ängla skatten med, från oss alla, lilla gumman ljuset lyser för dig hela dagarna här i husvagen, ser du det?? Finns du med oss? Vi Sakande Maria och Magnus redan då de stängt bil dörren. Det är just detta vi måste lära oss leva med. Den hemska tomheten. Alla som undrar det känns inte bättre, det kommer aldrig kännas bättre. Men det är något vi måste lära oss leva med, men bättre kommer det aldrig kännas, helt fel ord!!!

DSC_0304

DSC_0301