onsdag 15 juli 2009

Tid för Vila….

Kopia%20av%20girlcatrosebfly[1]

Ja nu så var det då semester då! Jag vill meddela att jag nu kommer att skriva lite mindre, eller inte alls, för en tid iaf. Varken jag själv eller någon annan blir gladare av mina inlägg. Jag känner att jag tar en paus nu. Jag ska ta min tid och gå tillbaka och läsa mina äldre inlägg. Jag har ju inte gjort det, men nu känner jag mig mogen och redo för det. Allt händer som vanligt här, oron ska vi aldrig få mindre av...tydligen.. Men två roliga händelser har ja iaf att rapportera. Fågelungarna har flugit sin kos! Sen det andra var att idag var Maria och lilla Isak hit på em, och han är ju bara så go lillkillen. Jag är glad att Maria och Isak vill komma till tant Lena, jag skulle ju faktiskt kunna vara hennes mamma…..nästan. Men vi har trevligt och att ha trevligt har ju ingen ålder…..