måndag 13 juli 2009

Bara depp dag!!

josefine8

Tänk att en låt kan få en att bara explodera i gråt. Tittade på Lotta på Liseberg, Lasse Berghagen sjöng Teddybjörnen Fredriksson, Josefines baby låt, vi sjöng den jämt när hon var liten. Fortfarande när hon blev större hade hon den låten som en liten favorit. Likaså, jag vill ha en egen måne, av Ted Gärdestad. Den trallade hon för jämnan på. Ja hur allt bara kan ramla över en när man minst anar det. Känslor ska man vara tacksam över att ha, men vissa stunder önskar jag att jag inte vore så in i norden fullpoppad med känslor:/ Sådana här dagar då jag gråter av allt, till allt. Var upp till pappsen och fikade. Fundersam över honom är jag med, dags för hans kontroll på onsdag, den blir nog också en vägvisare på hur resten av sommaren kommer att bli. (Tur han inte fattar data och kan se min blogg med bild på honom, haha lite kul måste jag få ha! och förresten, han är lite äldre och gråare i skallen nu:)) Det är aldrig nog med prövningar i livet. Sen har vissa mage att säga att svårigheter ger en styrka..Bullshit!!! morfarDet enda det gör är att bryta ner en, bit för bit, inget annat. Finns absolut ingen mening med allt som sker!! Magnus var in en stund alldelens nyss, han hade varit och fiskat med en kompis. Älskade unge, kan inte låta bli att fundera på honom och hans framtid också. Åh vill att han bara ska få ha det bra, och slippa dessa jävliga prövningar som livet så gärna delar ut…till vissa!!!!!

bear5[1]