tisdag 13 oktober 2009

Ny morgon!

image 

Åh va jag hatar dessa mornar. Trivs jättebra med mitt jobb, men jag vill gå och jobba när jag vaknar, gillar inte att vänta in em. nej …direkt…dagtid då mår jag bäst. Dessa tomma mornar göder min ångest. Är ju så att jag är en mkt morgonpigg person, på gott och ont, mest ont när jag är ensam hemma. Njuter iaf av den vackra begonian jag fick av min Micke  igår. En färgklick i vår gråa vardag.Det tyckte han att jag behövde, det gör jag verkligen, tack Darling, färg är bra för själen. I dag för ett år sedan började den jävligaste resan i vårt liv. Denna ångest storm, finns med mig nu varje minut varje timme varje dag. Det har startat igång en våg av känslor och frågetecken inom mig.

…Jag funderar över allt. Måste vi gå till kyrkan allhelgona helgen? Vi orkar inte gå in i den igen..orkar inte höra de läsa upp Josefines namn, vi vet alldelens för väl att hon är borta, utan att lyssna på ngn som läser hennes namn. Jag vet varken ut eller in hur vi ska göra med ngt alls…Det enda jag vet  är att  Karlsson vaknat och han klättrar på mina bara ben..ajaaj ,fan vad ont det gör;) 

DSCN1236

Om missarna är riktigt trötta kan de numera sova bredvide varandra utan att Karlsson härjar med Frida hela tiden..Lägger upp bilder Lena, så du kan kolla tillväxten, jag hoppas så att du snart är stark nog att komma hit!!! Du vet jag hämtar dig gärna;)

DSCN1222