torsdag 29 oktober 2009

Dagar som går, kommer aldrig tillbaka!

DSCN1620 Ja så var det helt plötsligt de sista dagarna på oktober då..Fattar inte var dagarna tar vägen. Det har varit en jobbig vecka, höstlov, då inget är som det ska då heller..Det händer så mkt runt oss hela tiden, vi hinner liksom aldrig andas känns det som. Livet har många överaskningar kan jag säga, och i vårt fall sällan glada.Har varit lite mkt i veckan men inget jag lägger ut här. Sen är ju jag en grubblare. Allra helst nattetid då det känns som jag måste lösa hela världens problem. Visst är det konstigt att nattetid, då växer allt och blir så stort, även det minsta problem. Jag önskar jag kunde ta ur hjärnan och lägga den i skafferiet ett tag;) den gör iaf inte så stor nytta, bara full i dryga tankar. Men det är ju klart, då skulle jag ju bli av med alla minnen också....det vill jag inte, ja,ja den får väl sitta i ett tag till då:)Jobbar heldagar nu torsdag och fredag  det är skönt, tankarna hinner inte jäklas så mkt då. Vi funderar på att grejja ngt här hemma, men den lusten hinner aldrig komma eftersom livet rör på sig hela tiden, svårt att finnan ngn motivation. Det är många frågeteckan nu i vårt liv. Sedan vill jag bara säga....Pappa kom hem för vi längtar efter dig...