onsdag 23 september 2009

Nattliga mardrömmar…

fotavtryck[1]   

Ja nu har jag fixat lite vid lilla pappsen ett par dagar.Han är så tacksam lilla far. Vi har haft mysigt också, han fixar och donar med kaffe och mackor, nu tar vi rast säger han, när jag kör lite med honom:)  Jag ser hur han njöt när allt var klart. Passade på nu innan fredagen, sedan blir jag ju låst ett tag med sladdar…Blä…oroligt? Nej. Är inte rädd för någonting längre, bara för mina mardrömmar, de som gör att jag knappt vågar somna.Tänk att nätterna kan vara så jobbiga…Varför måste man sova????? 

Vi var till Magnus och Maria igår och Micke hjälpte de att sätta upp hatthylla och lite plock.DSC_0300

Gull ungarna bjöd på mat också. Till kaffet fick vi världens godaste cheescake. Maria är helt makalös… vilken duktig husmor hon är, skulle min mormor sagt!! Jag säger det också, trots att det låter mossigt. Husmor! Idag ska ju knappt män få vara män och kvinnor ska helst inte vara kvinnor. Ja om man tittar på sjuka serien Hollywood fruar, så du skäms jag över hela kvinnligheten. Tänk att pengar kan göra så människor helt tappar respekten för andra, är de verkligen så blåst som de framstår att de är? Att pengar kan göra så man egentligen är olycklig, för vet ni att trots alla pengar så är de här kvinnorna tragiska. Någonstans på vägen har de tappat bort sig själva, de tror att de blir lyckligare av en operation, att köpa den dyraste väskan eller bygga den största poolen.  Jag tror inte de vågar erkänna att de är olyckliga.De försöker köpa sin lycka i stället.

blom158[1]
Avslutar som vanligt med en kram till min vän L, tänker på dig som alltid….
DSC_0631 

Karlsson är på gång hela tiden..så gosig…..Frida gillar inte sin lillebror….