måndag 14 september 2009

Josefine..

him088[1]

Mamma varför gråter du hela tiden? jag vill inte att du ska vara ledsen. Jag ser dig ju varje dag, och jag märker att du är ju aldrig riktigt glad. Mamma har du glömt hur man gör när man skrattar? Det får du inte glömma, det måste du ju fatta. Jag pratar jämt och skrattar även när jag är här. Jag saknar er väldigt ofta, trots att jag trivs där jag är.

angel%202[1]

Jag såg dig idag då du satt och luktade på min kofta, jag vet att det är något du gör väldigt ofta. Jag ser alla dina tårar som rinner, det ser ut som om dom aldrig försvinner. Mamma om dina tårar vore guld så skulle du vara miljonär. Men jag vet att det skulle du inte uppskatta, när jag är ändå är här.. Jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att du ska bli glad. Det enda du vill är ju att jag ska komma tillbaka. Varje dag önskar du att du ska få vakna, och helt plötsligt fått allt det du förlorat tillbaka.Vi vet båda två, att så kommer aldrig att ske. Det som gör mig glad, är att ni är ju iaf tre. Ingen av er är ensam. Min lilla familj, om du ändå kunde förstå, att det enda jag vill är att få se dig le. Mamma fatta, du är inte ensam,och du har hela livet kvar. Kan du inte göra mig en tjänst och ta vara på tiden du har kvar. Ingen vet när vår tid är över. En del har mer eller mindre bråttom över. Min tid var ute, och jag kände mig klar. Men mamma lova mig nu att du skrattar och är glad, gör det du vill och så ses vi en dag. Jag var ert allt och ni var mitt. I våra hjärtan är vi alltid tillsammans ända till dagen då vi möts igen………/Mamma -09