fredag 18 september 2009

Helg rapport!

babyangel13[1]

Fredag morgon och nu känns det riktigt att det är höst. Igår morse fick jag skrapa is från bilrutorna, jag kände bara åh, hur ska man orka med en lång höst och vinter? Ja det gäller väl att försöka göra lite små punkter i tillvaron så man orkar. Vi tar ju ngn weekend då och då, för att komma iväg på ngt. Ingen av oss har lust att varken ut och vara sociala eller annat. I varandras närhet känner jag/vi trygghet, och det är väl en himla tur det! Jag vet att säkert många funderar om vi ska vara så hela livet? Vet ni, att det vet jag inte, men just nu är det så. Vi kan inte göra annat än lyssna till hur vi själva vill ha det. Visst kan det kännas som vi inte räcker till, när det gäller andra saker i livet. Men alla har sitt så är det. Vi kan inte vara överallt, nu har vi nog ändå, att försöka leva själva!!Det kan jag tala om tar energi!

Den här helgen kommer att bara försvinna. Idag jobbar jag 12-21. När jag kommer hem måste jag försöka få fram lite anständiga kläder (Ingela skulle behöva massor) då var vi där igen, har inte orkat bry mig så jag vet ju knappt vad jag ska ha för kläder för att se anständig ut i Sthlm. Men andra sidan så ser ju människor där ut som hejsan ballunsan, så jag blir ju bara en i mängden;) I morgon är det ju dags för jobbets teaterresa och shopping. Bussen går kl 08. När vi anmälde oss i våras så tvingade jag mig att jag ska banne mig hänga med. Nu när dagen är där så känner jag mig orolig och lite nervös,Tryggheten ni vet!!! Men det går ju säkert bra. Jag har ju fina arbets kompisar där, så ovan att göra ngt själv bara. Jag det blir iaf heldag och sen kväll. På söndagen jobbar jag 9- 20 som sagt inte många timmar hemma denna helg. Nästa vecka blir lugnare förutom fredagen då jag ska till Uppsala. Vill hinna in en snabbis till dig också Lena, någon dag i veckan om du orkar, tänker på dig varje dag, och önskar att du ska få lite krafter. Vet ni att de sett varg i kallmora 2 st…Så har vi det här i norr, varg, björn och lo….och jag tycker det är underbart. Josefine, vi älskar dig flera varv runt jorden och tillbaks igen, som alltid!

m[1]
DSC_0654