måndag 7 september 2009

Helgfart!

Så var det måndag igen, ser ut att bli en härlig höstdag. Idag är det skogsväder sa alltid mamma sådana här dagar. Hon älskade att vara ute i skogen och plocka svamp och bär. Försörjde hela släkten med lingonsylt. I lördags var vi till Matilda och gratulerade henne på sin 18 årsdag. Jag började jobba klockan 12 så jag var där tidigt. Så mkt gott som vanligt. Matilda var lycklig över att bli 18. Nu får hon göra NÄSTAN vad hon vill, stora damen;)2006_0601Image0017 I går fm var Karlsson hit, hon som heter Kerstin i förnamn;). Hon och Larsa kom på kaffe, de hade varit till Josefine och kom för att titta på sin namne, Karlsson. Så många känslor i kroppen när de är här. Josefine längtade alltid efter Kerstin och var överlycklig när de även sågs hemma. Både här och hos Kerstin. Karlsson fick leksaker och godsaker av Kerstin och Larsa. Vi fick en hel kasse med egenodlade lökar, päron, äpplen, och morötter.Det är så gott att få knapra på en morot som nyss är upptagen ur landet:) Sedan jobbade jag em igår igen. Just nu sitter jag och väntar på att Eva ska komma och fika en sväng. Karlsson ligger förstås bredvid och spinner, han vill helst gå på tangentbordet, han är så go. Ang min vän Lena så var hon hem på helg permis, hoppas hoppas att det snart blir för gott, tankarna är hos dig som alltid:) DSC_0618 kissesoverihangmatta712CCdeS[1]