söndag 1 februari 2009

Alla känslorna kommer på en och samma gång!!

Ja så var det då söndag igen, en ny månad. Själv har jag haft en sån skit helg, allt känns bara drygt, när jag vaknar på morgonen så känns det så tungt att ha en ny lång dag framför sig, man ska glädjas åt varje ny dag säger de som vet......jag gör det inte........nu.

Micke håller på att ska hjälpa putte (Magnus) och Maria att rusta köket, vi var med dem till Bauhus igår, de köpte bänkskivor, listor och lite annat smått, det kommer bli så fint, blyertsgrått kök, älskar mina små turturduvor. Maria hade varit och köpt balklänning i fredags,oj vilken fin, men men allt klär ju en skönhet, är så glad att Magnus har henne. Hon har verkligen det där extra, är som en extra dotter till oss. De hade hand om Josefine mycket, hon älskade att vara hemma hos dem, ut och käka, shoppa,bowla de hade alltid något för sig med henne. Var ner till graven och tända ljus för lill stumpan, det stog skrivet kram vid henne i snön:) har mina misstankar vem det var som skrivit! och det gjorde mig glad! Idag ska jag jobba kväll till kl 22, så jag önskar er alla en trevlig söndag kväll...