måndag 2 februari 2009

Himlen är oskyldigt blå!!


Kände för att skriva med kärlekens färg idag! Vilken fin dag, solen lyser från en klarblå himmel, lyser ned på de härliga vita träden. Det är så konstigt när jag upplever något som är riktigt fint så blir jag i stället ledsen....Det är som att jag inte tillåter mig själv att tycka att något är vackert eller bra, kanske för att allt i min värld bara känns svart och det svarta trycker undan det som egentligen borde få ta överhanden det vita och det bra, gud va jag surrar men men ni kanske fattar, eller inte, jag förstår mig inte ens på mig själv!!!!
Så många jobbiga tankar, hur ska vi göra i sommar, hur ska vi göra med Rättvik, hur ska vi göra med huset, hur ska vi göra med husvagnen, hur och vad FAN ska vi göra med livet???
Jag är ledig nu ett par dagar och att vara ledig från jobbet gör bara allt ännu värre, mina tankar vilar inte en minut, jag har så svårt att fokusera på något, har så svårt att vara själv, fastnar liksom i gråten hela dagen. Men som sagt idag lyser solen, och jag ska försöka ta mig i kragen och gå ut...idag får man ju faktiskt gratis ljus terapi:)