söndag 22 februari 2009

Minnet vill inte fungera


Ja så har ännu en helg bara försvunnit och några dagar till har gått, det är ju för övrigt det enda jag vill ska hända.....att tiden går, men jag upplever det bara som så att tiden går, och jag står bara still och tittar på i min vaccum ballong. Fredagen jobbade jag kväll tror jag...jo det gjorde jag, minnet, helt sjukt, jag glömmer saker hela tiden, nu ikväll tex när jag slutade jobbet så gick jag ut på parkeringen stog där som ett fån och undrade var har jag ställt bilen?? ja inte där jag trodde iaf, (fick små le fast jag inte var glad) åt en tjej som stog ute och rökte skrattade och sa att nu har jag nog jobbat för länge så jag har glömt var jag ställt bilen......hmmm. Men det här med minnet har väl att göra med hela situationen, hjärnan strejkar väl och försöker avskärma sig från livet, det gör jag med! Igår var vi och grattade svärmor som fyllde 73 (Inger) är så glad att jag har dig och du har varit den bästa och alltid funnits för Josefine, när vi träffades började vi med att gråta förstås, men jag hade köpt med gula tulpaner för det sa alltid Josefine, när farmor fyller vill hon ha gula tulpaner!!,så nu min lilla ängla skatt fick jag komma ihåg det själv, men det mindes jag iaf. Det har för övrigt snöat hela helgen så micke åkte ner och skottade lite så dina lyktor lyser lilla hjärtat, mamma och pappas älskade lilla stora trollunge, vad allt ska vara kämpigt. För övrigt har Micke jobbat med Magnus och Marias kök i helgen, det blir så fint.