tisdag 17 februari 2009

Hur ska något kunna bli bättre!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hur ska något kunna kännas bättre efter 3 månader..... det är vår älskade lilla dotter som lämnat jorden, det är igen katt det handlar om, ja ioch för sig är han med död sedan 3 veckor. De som jämför en katts död med en människa är den som aldrig varit i närheten av några problem varken sjukdomar eller sorg.....De är förvissa lyckliga i sin ovisshet, men de kan väl bara hålla käften!!!!!!!!!!Fy vad arg och elak jag låter men det gör mig så matt, sen har jag blivit ilsk men det är väl sorgen som gör sitt till, tycker allt är orättvist, sen finns de de som säger att vem har sagt att livet ska vara lätt???? Ja inte f.. har jag sagt det iallfall!!!(tänker i övrigt på dig Marie som varit här de flesta sportlov, puss till dig)
Kram alla mina vänner och till er jag inte känner......