fredag 6 februari 2009

Engelbrektslopp och tankar!



Tänk att det är så skönt att få gå till arbetet, vad gjorde jag utan det? Gillar när det är full fart och tankarna trycks undan en stund, sen räcker det att jag går ut och låser upp bilen för hemfärd, då är de snabbt där igen....tankarna......
Saknar så mycket av allt..Tänk Marie att när du gjorde ditt bästa vän kort med Josefine och dig på, vad glad hon var över det,inte kunde vi då tro att det var det sista kortet på er båda tillsammans eller att det var sista gången ni träffades den där sensommardagen i Rättvik. Jag kommer aldrig att kunna flytta på det kortet som står på hennes sängbord..
Ja sen är det Engelbrektslopp i helgen och för en gångs skull har man "sluppit" läst om snöbrist, de enda var att de inte ville ha mer snö, tänk att det alltid ska gnällas över nått *fniss*. Jag jobbar iaf på söndag från kl 09.00 till 20.00, annars hade jag ju helt klart ställt upp och tagit en tur med Gunde Svan !!!!nu är det fredag kväll och jag ska se arme wifes, en serie i min smak, orkar inte se dansanta människor på fyran, jag är tråkig jag vet...känns som jag kommer vara det resten av livet......Kram iaf alla vänner och till er jag inte känner.....