torsdag 12 februari 2009

Min stora dag!!!!!!!!!



Josefines stora dag var en dag på kolmården ihop med delfinerna och deras skötare, stilftelsen min stora dag är en stiftelse som hjälper sjuka barn och ungdomar att förverkliga en dröm, Josefines dröm var att få jobba med delfiner,det fick hon uppleva den här dagen för två år sedan. Detta minne som vi kommer bära med oss och vi är så glada att Josefine fick uppleva detta.

Kom att tänka på det här med glädje, ordet glädje betyder så mycket olika för varje männsika, nyss kom vi från min systers barn Noa som idag fyllde 7 år, glädje för honom var paketen idag, precis som det ska när man fyller 7 år, stora killen. Just vid kalas och andra träffar så kommer det alltid att saknas någon, en stol kommer för alltid vara tom, och inget kan någonsin fylla det tomrummet igen. Fick kramas lite med min syster dotter Matilda iaf, hon är min alldeles speciella lilla vän, 17 år förstås, men ändå min!!!!! Hennes glädje är just nu pojkvännen, alla åldrar har liksom sin glädje ålder, hm äh man ska inte fundera så mycket. De som tycker att min blogg bara handlar om min sorg och vår Josefine, de säger jag så här till.....denna blogg skriver jag för att själv få utlopp för mina tankar, och den är frivillig att läsa men jag gör det för min egen skull....Det är mycket jag har börjat rannsaka, jag har börjat säga ifrån på ett annat sätt tänker tillåta mig att vara lite ego.....har även pratat med min läkare idag ang lungfan, en remiss skickad till ackis (uppsala akademiska) ja ja får se hur det går, ingen ide att fundera inget blir aldrig som man tänk sig iaf.....Tack min vän Lotta...............du vet!!!!! kram till alla mina vänner
och till er jag inte känner..........................