lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag helg!! Mina hjärtegull!!

Alla hjärtans dag igår. Träffade Magnus och Maria och umgicks lite med dem, god mat och lugn kväll, så tänker man återigen, första alla hjärtans dag utan Josefine, det är ju så, alla dagar är nya dagar,hon fattas ju jämt, i varje sekund i varje andetag. Hon fick ett rött ljus på sin grav. Grav ja ,det är helt jäkla sjukt att man ska behöva titta ut gravsten till sig egen dotter, känns fruktansvärt men är ju ett måste, vi vill ju att hon ska ha det fint hos sig, fast egentligen är det ju här hemma med oss hon är....och ändå inte. Hur som så är iaf gravstenen beställd, den kommer till våren. Vi ska ha lite middag idag här hemma med Magnus och Maria och lilla pappsen. Engelbrektspanna och vitlökskroketter, gillas av alla. Tittade lite på melodifestivalen igår och måste säga att jag blev nog lite hårdrockardrabbad, sån bra låt med bandet Heat, gillar när det är lite hårdrock med slåeende texter..very good!!Fast Josefine gillade ju Måns, han är ju så söt som en chokladbit!!Nu ska jag fortsätta med lite mat..Kram alla mina vänner och till er jag inte känner, var rädda om varandra och livet.....det går inte i repris....

Du är inte här, men jag
kysser din kind
En kyss som jag sänder
med smekande vind
Öppna ett fönster, ställ
det på glänt
Den vind som Du känner
är kyssen jag sänt