onsdag 4 februari 2009

Tre månaders saknad!!
















Vår underbara älskade lilla ängla skatt, våra hjärtan blöder av sorg och saknad finns inga ord som kan beskriva hur vi känner, lilla gumman nu har du varit ifrån oss i 3 hemska fruktansvärda månader, och det värsta är att det spelar ingen roll hur lång tid det går, du kommer inte tillbaka, den insikten gör mig helt panikslagen.

Idag hade vi besök av en ny liten männsika Isak 2 veckor, (barn till en av Josefines assistenter) så underbart fin och det jag tänkte på var gumman hur mycket du skulle vilja hålla den lilla, när jag höll honom rusade alla minnen i mitt huvud de 18 åren med dig min ängel, så liten du var, vägde 1700 men så underbart fin, den näpnaste lilla dockan man kunde önska. Nu sitter jag här med tårarna rinnande och bara vill lägga mig och vakna ur denna mardröm, orken tryter och jag/vi vet inte hur vi ska kunna få någon energi igen. Ljuset min älskling ska alltid brinna här hemma för dig!!

Så liten plats en människa tar på jorden.
mindre än ett träd i skogen.
Så stort tomrum hon lämnar efter sig,
en hel värld kan inte fylla det......Älskar dig och saknar dig så....