fredag 21 augusti 2009

Till en vän!

hjar27[1]

Har jobbat sent idag, men måste göra ett inlägg. Idag skriver jag bara för dig min vän L.... Blev så himla glad att prata med dig idag. Höra att du börjar låta som vanligt, det tar tid vännen att hämta tillbaka dina krafter, men det är du och då vet jag att det funkar. Jag är så förundrad och så väldigt imponerad hur man som sjukdomsdrabbad har sådan ork och se på fan anda. Precis som Josefine! Ja se halkar in på Lill stumpan vad jag än skriver om. Men detta är till dig L... Kämpa på nu så närmar du dig snart hem adressen, du har ju kommit några mil närmare iaf, till och med flugit, över halva Sverige eller kanske mer, är ju så jäv.. dålig på geografi *hihi* Coolt att flugit ambulansflyg, skulle Josefine ha sagt:) Tänker på dig hela tiden…..Är stolt över dig….och glad att ha dig till vän. Vi vet ju lite för mycket om livet, hur skört allt är….Vi har många diskussioner framför oss att avhandla både om glädje och sorg. Så nu ser du till att visa kroppen vem som bestämmer……och det vet jag att du gör…Bestämmer alltså….Jätte jätte kram…….

rosekitten[1]