fredag 27 mars 2009

I morgon är en annan dag!!!


Varför ska man egentligen längta efter helg? Jag menar, gå hela veckan och tänka nu är det snart fredag, för att i nästa ögonblick upptäcka att nu är det söndag.....Sitter återigen och funderar om Rättvik, vi vet faktiskt inte om vi kommer ha någon ork, det känns som att ju närmare vi kommer till sista datum för beslut, så känns allt mer pressat. Jag vet, Josefine älskade att vara i Rättvik, vi med, men när allt känns så otroligt jobbigt här hemma, ska vi då orka ta steget att vara hela sommaren i rättvik? för att flytta saknaden dit. Det kommer ju kännas som att börja en ny process igen....åhhh om vi ändå visste Jag har även gått upp i tid på mitt jobb så jag kommer hur som att inte vara mkt extra ledig heller. Mitt liv känns som att det enda jag orkar är att jobba, när jag kommer hem finns ingen ork kvar till någonting, är ju inte rätt det heller....ja ja den som lever får se. Vi var till Magnus och Maria och fikade efter jobbet, Maria hade fått hem studentmössan, var så fin! Älsklings ungarna vad jag hoppas ert liv blir som ni vill, att ni fortsätter att vara lika rädd om varandra även i framtiden, och att ni aldrig slutar prata med varandra...om allt!! Nu är det fredagskväll och just nu om allt varit som det skulle hade vi kommit hem från dialysen, Josefine skulle ha gjort hemgjort pizza och vi skulle myst i soffan, för vet ni? då längtade jag också efter fredagar, då gjorde jag det...........................