torsdag 12 mars 2009

Blogg torka!!!


Sitter i tidig morgonstund, fåglarna kvittrar fast det är 7 grader kallt. De håller väl på att förvandlas till pingviner eller ngt, efter den här vintern. Skriver en rad nu (eller fler) jobbar senare till 21 och i morgon ska jag och älsklingen åka ut en sväng (längre sväng) blir i Örebro 2 nätter ska gå på ngn bio och bara vara. Vi brukar göra så ibland för att komma hemifrån, lättare att komma till ro en stund, ska bli skönt faktiskt. (Gjorde ofta såna små tripper med Josefine, hon älskade att bo på hotel och mysa.) Ungdomarna skulle egentligen med ,men de fick annat så vi skickar dem en annan helg, kan ju vara skönt att slippa oss också*fniss*. De är så goa är väl en himla tur att vi har dessa godingar, men ändå är jag rädd att vi lägger för mkt fokus på dem så de blir trötta på oss, som sagt vi har ju bara dem nu, men för det måste vi låta de ha lite egen luft under vingarna, men de förstår oss och kan säga åt oss om vi är dryga(hoppas jag!)
Denna blogg hade jag bestämt skulle bli lite soligare idag, som vanligt tänker jag på andra som läser att de blir ledsna*hm*var det jag skulle sluta med....det är ju min blogg.....för min egen skull, just ja, så var det, iaf ska det inte bli så tung idag, nu blir det ju blogg torka, har jag hört av coola personer att det heter*fniss.*Funderar fortfarande fram och tillbaka om Rättvik, men tror nog att vi provar iaf, blir det för jobbigt så har vi iaf provat, hinner tänka en månad till. Ha en bra dag alla mina vänner och till er jag inte känner, var rädda om varandra!!!!!