måndag 23 mars 2009

1963-03-23......Ulf och Margareta...tills döden skiljer oss åt



Idag ska jag inte bli långrandig, bara lite kort....randig.....Har tittat mkt på gamla bilder som vi scannat och det tar verkligen så fruktansvärt hårt på oss, samtidigt som det är någon form av terapi så blir vi helt lamslagna av sorg över att vår ängla skatt inte finns kvar. Fattar inte att ett liv som rymt så mkt av alla känslor,händelser, bara kan vara borta......är så glad att vi alltid varit frikostiga med att ta fotografier, tänk vad vore vi utan alla de här minnerna fast de gör så fruktansvärt ont.
Men just idag vill jag säga till min Mamma och Pappa, jag älskar er. Idag är det deras dag, de gifte sig den 23 mars 1963, och skulle idag ha firat sin 46 åriga bröllops dag. Mamma min älskade, vad du saknas oss och så tomt pappas liv blivit utan dig vid hans sida. Jag älskar och saknar dig alltid, jag hoppas så av hela mitt hjärta att du och Josefine är tillsammans och har det bra, och att ni inte saknar oss lika fruktansvärt som vi saknar er.........