torsdag 14 januari 2010

Vardag, vänner, vecka!

yg2[1] Det känns att nu är vardagen igång igen. Dagarna snurrar iväg som vanligt. Denna vecka har jag mest jobbat em, och kvällsturer. Det är tur att det är så varierande schema, annars skulle jag aldrig hinna träffa mina goa vänner. I förrgår var bästa Ulla här;) Surr och fika, bjöd på torra gamla julbullar gjorde jag med;) Men men de ska ju ätas upp de också:)

ma128[1]

I går var det tjugondag Knut, och julen dansades ut, så därför måste ju även julbullar få ett slut;) Jag tycker faktiskt att det är ljusare ute (eller är det bara för att det är snö?) Nej, men dagarna är längre, det finns hopp om en vår ska ni se! Eftersom det är vänner vecka så kom Maria och lilla sötnosen Isak idag. Så stor han blivit lilla gullungen. Fick ett så fint kort på honom!DSCN1479 Alltid lika trevligt att ses. De vänner jag inte hunnit träffa den här veckan ska jag försöka få till en date med nästa vecka;) Men har talat i tfn med de iaf:)

vänner[1]

Det är bara så här jag har energi att träffas, vill inte ut på någonting, utan bara ses och surra med mina närma vänner. Det är det som ger energi. Positiv energi. De vänner som står när stormen ryter. Sen finns det en del vänner som inte orkar med när andra har problem, som inte orkar stå kvar. För de har fullt upp med sig själva. Grattis till dem, måste vara skönt att bara släppa det som känns jobbigt! Alla har ett eget val!

DSCN0669 tinkstar DSCN0701

Vad jag saknar er mina änglar. De glada och positivaste människor som funnits på vår jord. Är det då konstigt att saknaden är så stor? Nej! Jag tittar ofta på korten från våra resor, jag är så jätteglad att vi hann med det. Men det var som alltid mamma, som med sin positiva pushning, fick mig att våga. Älskar er för alltid, saknar er, i evighet.