tisdag 19 januari 2010

Orka!

e[1] Jag känner mig så otillräcklig. Jag VET att jag inte borde göra det. Jag ser på Micke att han känner sig trött. Men nej då det är han inte:/Jag vill ju att även han ska ventilera sig. Frågar ngn NÅGONSIN, honom hur han mår??? Förutom jag då? Jag tror inte det! Män i allmänhet har inte ett lika socialt nätverk som vi kvinnor, de talar inte om jobbiga händelser. De är ensamma på ett annat vis. Jag är rädd att det helt plötsligt blir för mkt. För oss båda! Han är oftast den starka, trygga som tar hand om allt. Ja ibland är det för mycket. Just så känns det nu!d1948a0f110302a3[1] Jag var iaf ner till världens bästa Unni på lite själa vård. Ja vi hann med lite hårvård också;) Det tar lite tid för oss när jag är där. Mkt har vi att avhandla. Sen ska det fikas och hinna surra med goa Ingela. Hon hade så mkt fint i sin affär;) Alla klädsugna gå dit så mkt fint b.la tunikor i helt underbara färger.