tisdag 20 april 2010

Dröm och vakenhet.

yg5[1] Jag vill inte vakna, besvikelsen är så hemsk när jag vaknar och inser att det bara var en dröm…..igen! Drömmer så ofta om Josefine att hon kommer hem och har varit på en resa. Skrattande kommer hon hem, vinkades i en bil, så glad…som vanligt. Vissa kvällar vill jag inte ens somna för jag är så rädd, det gör så ont att vakna, till tystnaden.0001

I övrigt så är veckan lugn. Jobb i går kväll, men ledig idag. Ska ner till Lena och surra lite, så glad att hon är riktigt stark igen. Måste kolla in hennes misse om han är lika livrädd som Karlsson att gå ut;) Men Karlsson börjar nog få lite smak på utelivet, för nu springer han iaf nerför trappan innan han kommer på att det är lite läskigt!DSCN1577

I går var jag mest ute och donade lite, plockade undan lite skräp. “Lungfan” har ju skött  sig riktigt skapligt ett par dgr, iaf på fm, men igår var den lika jävlig igen. Få se om var ngt tillfälligt. Vill tro att blockeringen ska hjälpa. Svärmor är kvar i Fagersta men mkt piggare. Hoppas hon blir så stark så hon orkar gå hem med hjälp av lite stöd. Frisk luft och lite sol skulle nog vara bra för henne.

haveniceday(6)[1]