torsdag 22 april 2010

April väder!

blom37[1] Inte kändes det bra att möta en ny dag..Snö, men vad sjutton är det med våren?? Ja, ja det är April så det ska väl vara sådan här väderlek. Men jag känner mig tömt på energi (mer än vanligt) eller är det själva våren? Eller är det själva livet? Ja den som lever får se! Får tänka på “guldkornet” så lättar det nog:)

flwbr[1]

Ledig dag idag, sedan jobb hela helgen. Dagen känns som den kommer att tillbringas under en filt. Ska köra lite akupunktur också. Gör det emellanåt. Ja, jag sköter det själv. Gick länge på det när det var som värst med lungan. Men S som jag gick hos lärde mig hur jag skulle sätta nålarna. Känner mig iaf lite avslappnad av det. Mot smärtan i “lungfan” har det aldrig hjälpt.flwbr[1]

I går var Karlsson riktigt modig och ville vara ute till och från. Skulle tro att bara värmen kommer så kommer han att bli en ute katt. Kan ju inte hålla honom inne när vi bor så bra, med bara skogen som granne. Klart att han måste få leva sitt kattliv. flwbr[1]

Nej nu ska jag sparka igång, börjar med snabeldraken tror jag. Kan ju inte sätta mig under filten direkt;)

flintstone004sjov[1]