tisdag 30 mars 2010

Upp och ner, ner och upp!

02tqldals_68746108 Fortsatt grå skala ute, även inne med för den delen. Jag har gått in i ngt apatiskt tillstånd tror jag. Det snurrar ju bara runt hela tiden med allt. Men blir nog bättre när det blir lite ljusare och soligare.



vaderfen048[1]

Har varit och matat svärmors fåglar, känns så tokigt att det är så tomt och tyst där…också. Så orolig och ledsen Josefine skulle vara nu. Farmor och Josefine, de hade det där speciella bandet, (även Kerstin och mormor.) Josefine hade ett stark band till dem alla 3. Ett band som många inte ens har till en endaste människa, under ett helt liv. 2002_1224_014615aaamor_6[1]

Självklart kom tårarna, och jag förbannade det här jävla orättvisa livet, som hela tiden väljer att jävlas!!! Men vi ska djävlas tillbaka, vi kämpar på, tillsammans! Josefine är vår hejarklack ledare!

Micke sa ju ifrån sig alla gratulationer på sin födelsedag då vi åkte bort. Varken han eller jag är för fester, utan hämtar hellre kraft för oss själva, med våra kära! Vi grattade ju honom med resan och tillbehör:)

Men de närmaste ville ändå gratulera, utan pompa och ståt! Av pappsen och mina syskon med familjer fick han den här fina globen…med fint innehåll!DSCN1638

DSCN1637

I går kom även jättefina blommor med bud. De var ifrån Mickes brorsa m familj, en härlig bukett!

DSCN1636