söndag 14 mars 2010

Skratt, så gjorde man!

  Kopia%20av%20girlboylifeguard[1]  Ja då har man avklarat en helg i jobbets tecken igen. Micke har fått haft ett lugnt dygn i sin ensamhet. Så ensam blev han dock inte. Igår var han till far sin, som vanligt när det är helg. När han kom hem blev han bjuden på mat hos systers man, för han var ensam hemma, pappsen med förstås, så de fick en herrmiddag:)

Jag gick av jobbet 08 i morse. När jag kom hem stod frukosten serverad på bordet! Solen slösade på sina strålar så vi tog en liten morgonpromenad, och avslutade med en kaffe hos syster. Där fick vi morgonens största skratt, förra årets och detta årets, första, största skratt. Jag skrattade, verkligen tok skrattade, och det kändes så härligt, trodde jag helt glömt hur man gjorde. Tack lilla tokiga Noa för din show;);) Mosters teater apa!

yg100[1]

Sedan hem och börja med lite käk. Passade på att få hem Magnus och Maria, när Maria för ovanlighetens skull var ledig en söndag. På med grytorna och fram med bakplåten. Det blev fläskfilé med vitlökssås och kroketter. Sedan bakade jag en drömtårta:)

yg112[1]

Tänk vad ork man får av bara farten när man fått skrattat, och vet att de käraste man har snart kommer:) Pappsen och syster kom hit och fikade de också. Jag kan säga att eftermiddagen också innehöll mkt skratt, och annat!!!!

Behövde denna urladdning så väl, behöver fly verkligheten ibland, för verkligheten är just verklig, och tyvärr inget annat. Är så glad över alla mina nära som finns i vår vardag och att vi får finnas i er..Ingen nämnd och ingen glömd.

knus_08[1]