söndag 7 mars 2010

Helgen!

 candldisa1_66277131[1]   Så var denna lediga helg över. När jag jobbar varannan helg så känns de lediga helgerna lite värdefullare, samtidigt som ledighets ångesten är dryg. Men då är vi ju iaf hemma båda två. Det som känns väldigt jobbigt är det här med att aldrig finna ro hemma. Mår bäst när vi åker hemifrån. Jag älskar mitt hem, men ändå inte….längre. Frågan är om jag någonsin kommer att känna mig hemma här igen??? Den som lever får se! Efter mkt om och men så hamnade vi iaf i Gävle…av alla ställen. Blev inget vasalopp för oss;)  Vi var iaf och såg den absolut sämsta filmen jag sett på mkt länge! Så då var det gjort också.11009917_105_150

Den var bara enbart pinsam, så dålig. Ja vi var båda besvikna. Jag menar är det Jim Carrey då liksom förväntar man sig ju ngt roligt...Sedan satt en kvinna bredvid mig som luktade urk!! Man kan väl iaf tvätta sig innan man sätter sig på en biograf, där man sitter så tätt.

 kärring 2

Fy sjutton fick sitta med näsan i min påse bilar hela kvällen:/ Lite folktittardag hade vi också på Valbo. Så trots dålig film, och illaluktande kärring, så har vi haft en bra helg. Så bra som den kan bli i nutiden!

goodnight(11)[1]