onsdag 10 mars 2010

Trist.

yg113[1] Börjar komma av mig med bloggen, känner inte samma skrivar lust som tidigare, positivt eller negativt vad vet jag. Fick ett jobbigt besked i måndags tyvärr inte helt oväntat. Jag är glad att inte Josefine fick uppleva detta. Beskedet hade gjort henne så ont. Hade varit svårt att förklara. (Blommorna här ovan är till dig! ) Det är inte pappa det handlar om nu, det finns så mkt runt oss hela tiden. Dessa jävla sjukdomar sprider sig som ringar på vattnet. Du vet var vi finns, alltid, och nu ska vi kämpa tillsammans, som vi gjort med allt annat i alla år!

Var till bästa Ulla i måndags fm innan jobbet. säger grattis i efterskott till hennes Helena som fyllde 21 år igår…..DSCN0969 DSCN0986 angela_swinging_on_moon_md_clr[1]

Så fina tjejer och vänner. I vått och torrt i alla år! sep19[1]

I går hann jag med en träff med Lena (Pippi) alltid lika trevligt och det blev en massa surr om livets vara och inte vara. Hon blev förstås förvånad över min “lilla” kattunge som snart väger 6 kg;)Kopia av DSCN1583 För övrigt så har ju solen visat att den faktiskt kan värma fortfarande. Det har droppat från taket och asfalten har varit ren! Som vanligt tar vi en dag i taget och ser vad som sker.

Vi fick låna en ängel!