måndag 12 januari 2009

Måndag vad är det med det??


Ja så var ännu en dag till ända, jobbig som alla andra dagar men jobbigast när jag vaknar och när kvällen kommer, arbetet går bra då man har tankarna fokuserade på annat. Min älskade Josefine om jag ändå bara kunde vara tacksam för de 18 åren vi fick med dig den mest god hjärtade av alla, om jag bara kunde vara tacksam för det, men det är jag inte jag ville ha resten av mitt liv med dig. Tänk vad lyckliga pappa och jag var när vi fick dig lilla hjärtat som vi önskade en liten syster till magnus och när barnmorskan sa att det är en liten flicka.....jag bara grät och tänkte tack käre gud i himlen för att vi fick en liten flicka...Nu säger jag bara det finns ingen gud i himlen, för den gud som kan ta ifrån oss det käraste vi har är fan i mig ingen god gud......Ta vara på varnandra natti natti